Wednesday, July 24, 2013

Lulur garam susu





KHASIAT :

Khasiat Mandian Lulur Garam Susu amat baik untuk merawat sel kulit yang bermasalah kerana kandungan Mineral dalam garam susu mampu merawat dan menyembuhkan penyakit kulit seperti kudis, gatal-gatal akibat sensitif terhadap persekitaran yang kotor dan gigitan serangga.


Ia juga mampu merawat sel kulit mati, melembutkan kulit, menyingkirkan Toksin, melancarkan perjalanan darah dalam badan serta menyingkirkan bau peluh yang kurang enak. Mandi susu adalah amalan rutin ratu Mesir iaitu Cleopatra supaya kulitnya putih gebu dan lembut.



CARA GUNA :

Ambil sesudu besar Lulur Garam Susu, campurkan sedikit air & urut perlahan-lahan keseluruh badan selama 5-10 minit. Kemudian bilas sehingga bersih

Sapukan pada seluruh badan dan massage selama 10 hingga 15 minit. Kemudian bilas dengan air sehingga bersih. Produk ini tidak mengandungi sebarang bahan kimia merbahaya atau pengawet. Sesuai untuk semua jenis kulit kecuali kulit bayi.

Amalkan 3 hingga 4 kali seminggu untuk mendapat kesan yang memuaskan. Untuk kesan memuaskan, kawan-kawan boleh gunakan bersama mandian spa susu beras.


HARGA : RM 29


Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment