Wednesday, July 24, 2013

Set lulur sari rempah + mandian zaitun



Assalamualaikum.

Ada yang tanya Momoy set lulur untuk wanita berpantang nak pakai set lulur mana ? Okay. Set lulur sari rempah + mandian zaitun ni sangat sesuai dan disyorkan untuk anda. Tak semestinya wanita berpantang ye. Yang rasa dalam badannya banyak angin pun sesuai guna.




LULUR MANDI SARI REMPAH [RM15.90]
+
GEL MANDIAN ZAITUN [RM14.90]


Harga Set = RM30


Rupa selepas di mix. Bau rempah dan herba yang sangat wangi.


KHASIAT :

Ramuan Buah Zaitun mampu memberi kelembapan pada kulit serta kaya dengan Vitamin C dan E yang dapat membantu menganjalkan kulit, melembutkan dan mencerahkan kulit, menghilangkan parut-parut akibat kudis, gatal-gatal serta kesan luka.

Lulur Sari Rempah pula mengandungi khasiat yang baik untuk melembutkan dan menegangkan kulit, menghilangkan bau badan atau peluh yang berbau. Melancarkan perjalanan darah dan Aroma yang harum untuk mengurangkan tekanan. Membantu membuang angin dalam badan. Sangat sesuai bagi wanita berpantang.

CARA GUNA :

Campurkan dua sudu besar Lulur Mandi Sari Rempah dengan cecair mandian herba ekstrak zaitun & kacau sehingga sebati (jangan terlalu cair).

Sapukan pada seluruh badan dan massage selama 10 hingga 15 minit. Kemudian bilas dengan air sehingga bersih.

Amalkan 3 hingga 4 kali seminggu untuk mendapat kesan yang memuaskan. produk ini tidak mengandungi sebarang bahan kimia merbahaya atau pengawet. Sesuai untuk semua jenis kulit kecuali kulit bayi.

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment