Wednesday, July 24, 2013

Set lulur kacang hijau + mandian susu



Assalamualaikum.






LULUR MANDI KACANG HIJAU [RM15.90]
+
GEL MANDIAN SUSU [RM12.90]

Harga Set = RM28


Begini rupanya bila dah mix


KHASIAT :

Lulur Kacang Hijau mengandungi vitamin A, B1, C dan mineral. Ia juga dapat menurunkan suhu panas dalam badan, melembutkan kulit, mengecilkan liang roma dan menegangkan kulit.

Gel mandian susu pula telah dibuktikan melalui kajian saintifik menunjukkan bahawa komposisi dalam kandungan susu kambing mempunyai banyak kebaikan untuk manusia berbanding susu lembu atau sebarang jenis susu. Antara kebaikan susu kambing untuk kesihatan manusia ialah ia mengandungi asid lemak baik (asid capric & caprylic) yang mencegah kesan jangkitan kulat. asid ini juga membantu sistem pertahanan badan. Susu kambing didapati mengandungi kandungan Bio-Organic Sodium yang tinggi. Bio-organic Sodium dikenali dalam rawatan naturaphotic sebagai elemen anti-penuaan.

CARA GUNA :

Campurkan dua sudu besar Gel Mandian Susu kedalam bekas yang berisi 2 sudu serbuk Lulur Kacang Hijau, kacau sehingga sebati (jangan terlalu cair).

Sapukan pada seluruh badan dan massage selama 10 hingga 15 minit. Kemudian bilas dengan air sehingga bersih.

Amalkan 3 hingga 4 kali seminggu untuk mendapat kesan yang memuaskan. produk ini tidak mengandungi sebarang bahan kimia merbahaya atau pengawet. Sesuai untuk semua jenis kulit kecuali kulit bayi.

Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment